You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

myPERI Kundportal

myPERI

Med myPERI online-portal har våra kunder tillgång till viktig projektdata på sina PERI-arbetsplatser. De kan dessutom hämta omfattande produkt- och artikelinformation.

Allt detta 24 timmar om dygnet, 7 dagar i vecka och 365 dagar om året.

myPERI förenklar vardagen i ett projektarbete med många funktioner:

  • Rapporter om arbetsplatsen
  • Retursedlar med bilder
  • Centrala rapporter som PDF och Excel-filer
  • Nedladdning av fakturakopior, följesedlar och returföljesedlar
  • Nedladdning av ritningar
  • Produktblad, broschyrer och instruktioner för montering och användning
  • Tekniska beskrivningar av alla produkter/tjänster till försäljning eller uthyrning från PERI 
  • Kontaktinformation till din personliga PERI kontaktperson
  • Och mycket mer

Projektsupport

Snabb projektöversikt med 3 musklick

  • Portalen är uppdaterad, transparent och tillgänglig 24 timmar om dygnet 
  • Viktiga data lagras centralt och kan samtidigt användas av flera projektparter
  • myPERI är lättanvänt och har en tydlig struktur 
  • Grundliga rapporter gör att du alltid kan hålla ett öga på material och kostnader
  • Med funktionella mallar och visuell support kan du följa arbetet på arbetsplatsen 
  • Flexibla inställningar gör det möjligt att kundanpassa systemet
  • Access till myPERI data finns tillgänglig när som helst, oberoende av PERI

myPERI demo

Upptäck möjligheterna med myPERI

  • Testa myPERI utan förpliktelse och förstås kostnadsfritt
  • Testversionen förbereds med din kunddata och projektdetaljer, vilket innebär att du kan använda portalen direkt i ditt vardagliga arbete 
  • Testversionen upphör automatiskt, vilket innebär att du bestämmer själv om du vill fortsätta med kontraktet eller inte
  • Få din personliga testversion nu!

Beställ testversion