
- Data Insikter
i realtid.
Håll dina projekt på rätt spår med uppdaterad information om material, tekniska ritningar och kostnader. Tack vare synkroniserade data är alla inblandade alltid på samma sida.
- Mobil
Tillgänglighet
Håll koll på dina projekt var som helst och när som helst. Den anpassningsbara designen gör att du kan använda stationära datorer, surfplattor och smartphones – oavsett var du är.
- Omfattande
Rapporter.
Skapa enkelt rapporter för att övervaka framsteg, utvärdera prestanda och få insikter för att fatta välgrundade beslut.
Översikt över applikationer
Hur använder man myPERI kundportal?
-
Kundportalen myPERIUpptäck kundportalen myPERI nu. Med en modern plattform och tillägg av funktioner som utvecklats tillsammans med kunden erbjuder myPERI dig nu ännu mer transparens och interaktivitet.
-
Viktiga funktioner
Data och dokument i realtid:
- Information om material
- Tekniska ritningar
- Fakturor, följesedlar, retursedlar, kreditnotor, skaderepots
- System- och artikelinformation
Rapporter
- Översikt över byggarbetsplatsen
- Översikt över PERI uthyrningsutrustning
- Förflyttning av material
- Översikt över fakturor och kostnader
- Returföljesedlar
Oberoende användarhantering
- Lägga till och ta bort användare själv
- Individuella åtkomsträttigheter
-
Fördelar
Fördelar för kunden
- Utvecklad tillsammans med kunden
- Tillgänglig dygnet runt
- Organiserad, informerad, utvärderad
- Fatta bättre beslut
- Sparar tid genom att samla information på ett ställe
Fördelar med plattformen
- Användarvänligt gränssnitt
- Kompatibel på alla enheter med en anpassningsbar design
- Framtidssäkrad plattform som är säker
- Webbläsarbaserad - kan öppnas och användas via vilken webbläsare som helst
- Ingen installation krävs
Upptäck möjligheterna med myPERI
Är du redan kund hos PERI och vill dra nytta av vår kundportal?
Testa myPERI idag, det är gratis och utan förpliktelser.

Kontakta oss - vi hjälper dig gärna.