myPERI

Kundportalen myPERI

Håll dig uppdaterad hela tiden, oavsett var du är.
Med kundportalen myPERI.


Upptäck den centrala lösningen för transparenta och effektiva byggprocesser. Vår digitala plattform ger dig 24/7 tillgång till all viktig projektinformation, system- och artikeldetaljer samt teknisk dokumentation. Hantera dina byggprojekt utan ansträngning och håll alltid koll på fakturor, följesedlar och detaljerade rapporter. Dra nytta av våra utbildningsvideor för att utöka dina kunskaper. Denna plattform är tillgänglig för alla PERI-kunder och hjälper dig att göra dina byggprojekt ännu smartare. 


  • Data Insikter
    i realtid.

    Håll dina projekt på rätt spår med uppdaterad information om material, tekniska ritningar och kostnader. Tack vare synkroniserade data är alla inblandade alltid på samma sida.

  • Mobil
    Tillgänglighet

    Håll koll på dina projekt var som helst och när som helst. Den anpassningsbara designen gör att du kan använda stationära datorer, surfplattor och smartphones – oavsett var du är.

  • Omfattande
    Rapporter.

    Skapa enkelt rapporter för att övervaka framsteg, utvärdera prestanda och få insikter för att fatta välgrundade beslut.

Översikt över applikationer

Hur använder man myPERI kundportal?

  • Kundportalen myPERI
    Upptäck kundportalen myPERI nu. Med en modern plattform och tillägg av funktioner som utvecklats tillsammans med kunden erbjuder myPERI dig nu ännu mer transparens och interaktivitet.
  • Viktiga funktioner

    Data och dokument i realtid:

    •  Information om material
    • Tekniska ritningar
    • Fakturor, följesedlar, retursedlar, kreditnotor, skaderepots
    • System- och artikelinformation

     

    Rapporter 

    • Översikt över byggarbetsplatsen
    • Översikt över PERI uthyrningsutrustning
    • Förflyttning av material
    • Översikt över fakturor och kostnader
    • Returföljesedlar 
       

    Oberoende användarhantering

    • Lägga till och ta bort användare själv
    • Individuella åtkomsträttigheter 
  • myPERI construction site
    Fördelar

    Fördelar för kunden

    •  Utvecklad tillsammans med kunden
    •  Tillgänglig dygnet runt 
    • Organiserad, informerad, utvärderad
    • Fatta bättre beslut
    • Sparar tid genom att samla information på ett ställe

     

    Fördelar med plattformen

    • Användarvänligt gränssnitt
    • Kompatibel på alla enheter med en anpassningsbar design
    • Framtidssäkrad plattform som är säker
    • Webbläsarbaserad - kan öppnas och användas via vilken webbläsare som helst
    • Ingen installation krävs
##salesContact.expertImageAltLabel## Har du frågor om myPERI?

Kontakta oss - vi hjälper dig gärna.